Dag 2

7 november 2014 - Canberra, Australië

Dag 2 : 2 november

Na heerlijk te hebben geslapen en helemaal geen last van jetlag zijn we de volgende ochtend naar het centrum gegaan van Sydney en hebben ingecheckt bij het Ibis hotel aan de Darling Harbour. Vervolgens hebben we lopend de Rocks Market bezocht en dat was een heel schattige markt met veel eigengemaakte spullen en mooie kleding ......! The Rocks is aan de Haven daar kwamen vroeger de immigranten per boot binnen, heel veel schattige kleine huisjes waar in sommige nog mensen wonen ! ( zie foto's )

Daarna zijn we naar The Opera House gelopen, prachtig om van dichtbij te zien dan op tv bij All You Need Is Love.......! Binnen nog indrukwekkender ! Door de Botanic Garden en stukje Hyde Park richting hotel terug gelopen, die dag zo'n (volgens mij ) wel 40 km gelopen hahaha, maar wat een mooie dag ! S'ávonds zijn we naar een boulevard gelopen die langs ons hotel liep, Bennie en ik hebben een heerlijke T-Bone steak gegeten met dikke frieten.....mmmmmm, zo krijg je ze niet in Nederland.