Dag 3

7 november 2014 - Canberra, Australië

Dag 3: 3 november

Na het ontbijt in het Ibis hotel gingen we lopend naar Het Strand Shopping Mall. Een heel oud en prachtig oud gebouw waar nu kleine winkeltjes en ambachtswinkeltjes zijn gevestigd.( zie foto's).

Daarna naar de Victoria Arcade ook een heel oud gebouw met oude Engelse liften en glas in lood ramen, zelfde soort winkeltjes waar ze hoeden maken en oude schoenmaker, bonbon winkel enz te veel om in 1 keer te zien.....want we moesten om 14.00 uur bij een oude radarboot zijn waar we een rondvaart gingen maken met lunch aan boord. De lunch bestond uit een koud en warm buffet echt fantastisch lekker ! ondertussen voeren we langs het Opera House, Shark Island en weer terug aan de haven hebben we nog wat gedronken ( ik heb nou mijn drankje gevonden hoor ....hahaha Lemon Lime en Bitters zoooo lekker !! ) De dame die daar serveerde vroegen we een foto te maken,ze pakte het toestel en zei, first one off myself hahaha ( zie foto ). Terug naar het hotel en broodje gegeten op de kamer daarna lekker slapen want we hadden er een marathon opzitten pffffff, maar echt zo'n mooie stad !