Dag 22 en 23

23 november 2014 - Canberra, Australië

22 en 23 november:

22 november, vandaag de koffers ingepakt, hopelijk geen overgewicht.....het was vandaag bloedheet en we zijn verder niet weggeweest, David en Nicole kwamen rond 16.00 uur afscheid nemen, heel lief !!

Om ongeveer 18.00 uur waren we uitgenodigd bij Renee en Glenn voor het eten, ze hadden veel te veel ,BBQ en lekkere salades en speciaal voor mij had Renee Creme Brulee gemaakt....mmmmm jammie jammie. ontzettend gelachen want we moesten een Australische specialtiteit proeven, Vegemite, niet te (vr) eten......hahaha het smaakt naar Maggi maar dan in dikke pasta vorm, nou dat vonden ze hilarisch....zij smeren het op een broodje met boter..

Bennie heeft ook iets speciaals geprobeerd, Tim Tam koekjes, van de koekjes eet je eerst van beide kanten een stukje af en dan in de koffie dopen,opzuigen en dan krijg je een explosie van chocola.....lukte hem niet, hahaha.

23 november; geslapen tot 9 uur, ontbijten en nog koffie gedronken met Rein en Linie, daarna hebben zij ons naar de bus gebracht die ons naar Sydney ging brengen, we moesten er om 12.30 zijn en we vertrokken om 12.40, Renee was te laat om nog koffie te drinken en kwam ze in de bus afscheid nemen, ohohoh janken geblazen....de chauffeur zei tegen Renee, well that was very bad.....why zei Renee, well you cry !! Hahaha, we wachten niet weer 35 jaar dat hebben we elkaar beloofd....!

Na een reis van 3 uur aangekomen in Sydney, konden we zo oversteken naar het hotel Rydges , mooie kamer, mooi uitzicht op de landingsbanen.We hebben wat gegeten en gaan nu slapen voor de lange reis.

We vertrekken om 11.15 van Sydney en komen dinsdag om 6.00 aan op Schiphol.

Tot dinsdag, en dan zal ik het slot schrijven van deze fantastisch mooie reis !!

Groetjes Bennie en Jovita

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob Blom:
    24 november 2014
    hele goeie reis terug en tot snel!!!
  2. Reinou:
    24 november 2014