Dag 24 en 25

26 november 2014 - Sydney, Australië

24 november:

Na zo lekker te hebben geslapen konden we aanschuiven bij het zeer luxe en uitgebreide ontbijt in het Rydges hotel. Koffers gehaald en uitgecheckt, de internationale vertrekhal lag aan de overkant van het hotel, we konden zo oversteken !

Het vliegtuig had iets vertraging, 1 passagier was te laat en daar was het wachten op. Toch wel weer spannend om zo'n lange reis te beginnen, maar de vlucht naar China ging vrij vlot en voor dat we het wisten waren we alweer 9 uren verder....en aangekomen op Guanghzou moesten we 6 uren wachten voor het volgende deel van de reis. Je moest op het Transfer gedeelte blijven als je geen visum had. We hebben wat gedronken en nog wat souvenirs gekocht  "Made in China" hahaahha, de sigaretten waren daar omgerekend 90 cent een pakje, we mochten maar 1 slof pp meenemen maar we hebben het erop gewaagd en hebben 4 sloffen meegenomen, meer durfden we niet....

En toen konden we boarden voor het langste gedeelte van de reis.....de hele vlucht in het donker gevlogen en deze keer vond ik het wel wat zwaar, je bent al zolang wakker ! Maar ook deze vlucht ging goed en over de verzorging en het eten bij China Southern Airlines hadden we niets te klagen!

25 november : En daar stonden we dan om 5.00 uur op Schiphol met 32 graden verschil met Australie !!! Door de wintertijd stonden we een uur eerder op Schiphol dan in de boeking stond, Bianca heeft ons opgehaald en hebben we ontbeten bij Wieringermeer. In het vliegtuig kregen we als ontbijt, scrambeld eggs met een worstje en doperwten met wortels en een broodje met jam, wat een combinatie hahaha, ik heb alleen het ei en het broodje gegeten, en vers fruit, dat was wel lekker !

Het eindverhaal schrijf ik deze week nog......