Naam:
Foto’s:
651
Video’s:

Over ons

Wij zijn onze vakanties begonnen in een oude Engelse stacaravan op camping De Kleine Wielen ( 2 km van Leeuwarden ), een geweldige tijd was dat ! Totdat de kinderen naar de middelbare school gingen hebben we daar onze zomervakanties gevierd. We zijn tussendoor ook een aantal keer naar Oostenrijk geweest op wintersport, was ook heel leuk en het ging ons vooral om de sfeer, de sport zelf zijn we nooit machtig geworden hahahaha.....later onze kinderen wel !

Na deze periode hebben we een toercaravan(etje) gekocht en trokken naar Zuid-Frankrijk in de zomers.

De kinderen werden zelfstandig en wij ontdekten Spanje.....wat een fantastisch land ! En dan vooral in de omgeving waar wij meestal zijn, hier 'moeten' we ieder jaar naartoe anders krijgen we heimwee, het land is voor ons gevoel een tweede vaderland geworden.

Tussendoor hebben we meer landen/steden bezocht  in Europa en nu gaan we dus naar de andere kant van de wereld, Down Under !

Wie had dat gedacht....ik niet in ieder geval....in 1 woord FANTASTISCH om mee te maken.

Volg onze blog !

Over onze reis

Wij gaan naar Australië !!

Op 31 oktober vertrekken wij en we komen eind november weer terug.

Deze reis  heb ik ( Jovita ) van mijn schat gekregen toen ik vorig jaar 50 ben geworden, de verjaardag was al een grote verrassing voor mij ! Bijna 80 lieve familie en vrienden waren erbij....maar de grootste verrassing was toch wel de reis naar Australie naar mijn oom Rein, tante Linie en nicht Renee, neef David en nicht Michelle en verdere familie.

En nu is het bijna zover......wij gaan op deze blog onze reis vastleggen met foto's, belevenissen e.d,  zodat iedereen ons kan volgen!! Heel veel lees en kijkplezier......

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

Australië, België, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zwitserland.