Dag 19

20 november 2014 - Canberra, Australië

19 november:
Vandaag zijn we naar Mossy Point geweest, over het strand gelopen en met een prachtig uitzicht over de Pacific Ocean,
helaas weer geen dolfijnen gezien en voor Walvissen is de periode al voorbij dat ze langs trekken.
Muffins gegeten bij de enige echte Muffinshop zoals ze dat noemen, echt een ontmoetingspunt van surfers en hippiefiguren erg leuk om te zien, Bennie heeft mooie foto's gemaakt van vogels met felle kleuren, parkietachtige vogels die daar in wild vliegen en bij ons in kooitjes zitten.
Vanmiddag naar Mogo geweest en cadeautjes gekocht, echt Australisch winkeltje...!
Daarna naar South Durras gereden waar weer zo'n fantastisch mooi uitkijkpunt was ( zie de foto's )
Rein en Linie hebben eerder een huis aan de kust gehad en die lieten ze ons zien, daar liepen tientallen Kangaroes en Emoes door de tuinen !
Bij de haven kwam een visser aan met vers gevangen vis en waren er heel veel pelikanen die op een lekker hapje wachten...!
In Batemans Bay hebben we gegeten bij een restaurant aan het water.
Dit was weer een schitterende dag met zoveel mooie beelden die we nooit zullen vergeten...!
Alles is er ! Bos ( bush ) strand, zee.....

1. Anita:
    21 november 2014
    Hallo jongens, wat geweldig dat jullie zo genieten. Nog een paar dagen en jullie moeten alweer afscheid nemen. Zal niet makkelijk zijn. Het is zo mooi daar. Alvast goeie reis terug en vooral de hartelijke groeten aan jullie familie. We kunnen niet wachten op de verhalen wanneer jullie terug zijn. xxxxx