De vliegreis....

3 november 2014 - Sydney, Australië

Op 31 oktober zijn wij vertrokken van Amsterdam Schiphol eerst naar Guanghzou in China. We vlogen met China Southern Airlines. Inchecken is op Schiphol nogal veranderd dus wij hadden assistentie nodig....hahah, daarna bleek 1 koffer 3 ons te zwaar duhhh kwam van die drop die mee moesten nemen....wat schoenen eruit en klaar was het.

Bij het boarden bleek ook dat ze ons premium economy hadden geplaatst dus meer ruimte en extra's aan boord !

De vlucht naar China verliep heel goed, alleen niet geslapen. Op Guanghzou was het haasten geblazen want we hadden maar anderhalf uur, we kwamen aanvliegen en de stad lag onder een dikke deken smog.....erg hoor dat je daarin moet leven....

Tweede deel naar Sydney verliep ook weer heel goed , heel veel Chinezen aan boord....

In Sydney aangekomen is het werkelijk check en driedubbel check, in het vliegtuig moet je een formulier invullen en alles aangeven wat je in je koffer hebt aan eten en drinken ed, die moet je vervolgens bij aankomst laten zien aan degene die bij de douane staat en vraagt wat voor medicijnen je mee hebt ed , dan naar de douane om je paspoort te laten checken en kregen we een heuse stempel in ons paspoort !! Veel Chinezen hadden etenswaar bij zich zelfs iemand met levende vissen...hahaha die mensen werden er snel tussenuit gehaald en meegenomen, daarna nog een keer een check nadat we de koffers hadden opgehaald .

Rein en en Linie zouden in het hotel op ons wachten maar stonden in de aankomsthal, zo lief en emotioneel....

Prachtig hotel , heel luxe met badjassen en slippertjes en de koffers werden naar de kamer gebracht. Daar hebben we wat gedronken en zijn we gaan douchen en heerlijk geslapen in het kingsize bed !