Dag 14

14 november 2014 - Canberra, Australië

14 November:

Vandaag zijn we naar het centrum geweest om alvast de tickets te kopen voor de bus naar Sydney.

Daarna heb ik nog een paar open schoenen gekocht want die kon ik in Nederland niet meer krijgen, en met mijn dikke enkel paste ook niet alles.....maar ik heb ze gevonden !

Vanmiddag waren we uitgenodigd voor afternoon tea bij Kim en Bill,vrienden van Rein en Linie, zij is Engelse en hij een echte Aussie, geweldige kerel van 87 jaar, hij doet alles nog zelf rond hun Engelse huis ! Heeft nog een oldtimer staan en Bill heeft een geweldige humor ! Vreselijk gelachen met die man, zijn vrouw Kim is 20 jaar jonger en met net zoveel humor !

Vanavond waren we uitgenodigd door Renee en Glenn, het was een verrassing ! We hebben heerlijk gegeten bij Jamie Oliver Italian's restaurant, dit restaurant is sinds de opening vorig jaar elke avond stampvol en je moet ver van tevoren reserveren, wij hebben nog nooit zo'n heerlijke burger gegeten met polenta chips ( aard ) !! Was zo gezellig !!

Tot morgen, doei !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anita:
    14 november 2014
    Jongens, jongens, wat lekker allemaal. We volgen jullie op de voet. Hier in nederland is het nu bij tijden erg mistig. Afgelopen dinsdag was het hier sint maarten, gelukkig voor de kinderen was het toen mooi en droog weer. Helaas maar 1 kindje bij de deur, daley. Nou jongens, geniet ze verder en pas op voor slangen!!!!!!!!!!