Dag 7

7 november 2014 - Canberra, Australië

7 november

Lekker geslapen in de master bedroom van Rein en Linie ! Na het ontbijt rustig gedoucht en de koffers uitpakken. David ( neef ) belde om koffie te drinken,ik kende hem alleen maar als klein jongetje van 2 jaar ! Zo leuk om hem ook te zien, we gaan aanstaande zondag bij hem bbqen, daarna zijn we naar Renee haar werk geweest, zij verkoopt prachtige appartementen voor 55 plussers. En heel bijzonder is dat we naar het eerste huis van Rein en Linie zijn geweest en waar mijn vader ook 6 maanden heeft gewoond ( zie foto's ),we mochten binnenkijken want de bewoners waren thuis,wat ook een mooi huis...!

Op de berg Aisley Mountain geweest wat 850 meter boven de zeespiegel ligt en wat een mooi uitzicht heeft over Canberra. Thuis lekker gegeten , sudderlapje met boontjes en aardappels, fruitcocktail als toetje .....!

1. Jolanda Dekker:
    7 november 2014
    Wat een mooie avonturen...! Fijn om met familie op verkenning te gaan. Geniet ervan
  2. Anita:
    Wat mooi jongens , dat jullie zo genieten. Wij genieten mee met de foto's. The three sisters, ik heb er eentje aangeraakt. Helemaal met de trap naar beneden. Hoe cool is dat. Geniet lekker door jongens.