Dag 5

7 november 2014 - Canberra, Australië

Dag 5: 5 november.

S'nachts hoorden we allemaal onbekende dieren geluiden.....Linie vertelde dat er een Wallabie op dak zat, wij hebben er niks van vernomen.

S'ochtends moesten we om 8.30 bij de bbq plaats zijn want daar kregen de tropische vogels een lekker hapje, sommige aten uit je hand. Wat een prachtige kleuren hebben sommige vogels ! Daarna zijn we naar het Echo Point gereden en van daaruit kon je Three Sisters bekijken en hebben we een winkel bezocht met allemaal Aboriginals spullen. Er waren veel routes om naar de Three Sisters te lopen maar dat was of te stijl of te lang want we wilden nog meer dingen doen die dag.

Bennie en ik zijn met een kabel baan met glazen vloer langs de Sisters gegaan en vervolgens met een treintje stijl naar beneden door een tunneltje gegaan en toen we beneden waren maakten we een bush wandeling door de bergen waar vroeger de steenkolen mijnen waren, het was net het oerwoud , zo mooi ! En van daaruit kon je ook verschillende routes lopen wij gingen op de kabelbaan naar boven waar Rein en Linie op ons wachten. Daarna zijn we naar Katoomba gereden en hebben daar geluncht, er brak onweer uit dus zijn we terug gegaan naar onze bush hut en Rein stookte vast de houtkachel op en liet het deurtje open, het brandalarm ging af hahaha. Linie wapperen met een boekje , geen paniek !  De heren de buitenbbq aangestoken en heerlijke gekruideworstjes ,lamskoteletjes en T-bone steak gegeten jammie jammie jammie !