Dag 16

16 november 2014 - Canberra, Australië

16 November:

Vanmiddag naar het Art Museum geweest met Glenn en Renee en Linie, Rein ging naar de broer van Linie die in een verzorgingshuis woont.

Helaas geen foto's mogen maken......Mooie Art gezien maar ook heel lelijke of wat niks voorstelde, er hangt een schilderij die de bevolking 25 miljoen dollar heeft gekost en niks anders voorstelt dan gekliederde verfspatten......  !

Glenn en Renee gingen uit eten en wij reden naar David en Nicole om te eten. David en Nicole en de kinderen zijn een aantal jaren geleden door Europa getrokken en kwamen uiteindelijk in Italie terecht waar ze allemaal op kookles zijn geweest ! Dat vonden zij zo lekker dat ze thuis regelmatig zelfgemaakte pizza's eten. Wij hebben ook heerlijk gegeten en David had ook bijzonder toetje gemaakt, pizzadeeg gevuld met chocolade en rode vruchten met ijs, mmmmm

Maandag gaan we naar de kust, naar Broulee, waar Rein en Linie een vakantiehuis hebben. Wij zijn dan tot vrijdag niet bereikbaar en kan ik waarschijnlijk ook geen reisverslag schrijven.

Tot vrijdag !